czwartek, 7 marca 2013

Epilog




*Marika*

           Minęły słodkie 4 lata a ja nadal czuje się jak nastolatka, która przeżywa swoją pierwszą szczenięcą miłość. Patrząc w uśmiechnięte niebieskie oczy Lou mam wrażenie, że czas płynie, a my słodko stoimy naprzeciwko siebie, wpatrzeni w swoje oczy i moglibyśmy tak trwać, a żadna siła nie jest w stanie nas rozłączyć. To nie spotykane, jak jeszcze do niedawna myślałam, że takie uczucie można włożyć na półkę między bajki. Mój pasiasty chłopak z dnia na dzień czymś innym mnie zaskakuje i jest moim słońcem w pochmurne dni. Byliśmy jak lód i ogień i dlatego powinniśmy  wzajemnie się wykluczać. Mimo to pasowaliśmy do siebie, jak nikt inny, to był kolejny dowód, że należeliśmy do siebie. Ostatnio padł na kolana i w środku meczu piłkarskiego, wśród otoczeniu tysięcy ludzi oświadczył mi się! Stałam jak zaczarowana i zapomniałam języka w gębie. Louis cały mój, już na zawsze było czymś więcej niż się mogłam spodziewać, a euforia na stadionie, gdy powiedziałam tak miała charakter jak w Brazylii podczas karnawału. Moja przyszłość to on, niebieskooki wariat.

*Joan*

          Miałam ochotę na dziki taniec w deszczu, na włosy przyklejone do twarzy, na wolność, tę w najpełniejszym i najbardziej niebezpiecznym wymiarze, a Zayn dawał mi to wszystko mimo, że czasami w głębokiej podświadomości nie czułam się godna jego uczucia. Uwielbiam stukot przyśpieszonego tętna, w momencie kiedy krew zaczynała krążyć w żyłach szybciej. To ta chwila, kiedy mnie dotykał. Gdy dostaję sms'a od niego od razu się uśmiecham. Nie ważne, że pisze o błahostkach ważne, że pamięta o mnie. Doprowadził mnie do punktu, w którym nie mogę już funkcjonować bez niego. Jego błyszczące oczy, gdy przeciąga palcem dłoni po moich ustach, a sam leciutko się uśmiecha wciąż zapiera mi dech w piersiach. Zayn jest moją nagrodą, zwieńczeniem szczęścia, czymkolwiek jeszcze go nie nazwałam.

*Niall*

           Każdej nocy niebo wydawało się nie mieć żadnej skazy. Siedziałem na mokrym piasku trzymając za rękę kobietę swego życia. W powietrzu szczęście tańczyło z miłością, a ja miałem ochotę krzyczeć, że życie jest piękne. Samantha jest wszystkim, jej ciało rozpoznam nawet w najciemniejszym pomieszczeniu. Wystarczy, że poczuje miłość, która przyciąga nas jak magnez.

*Liam*

           Rozstałem się z Venyą, co nie znaczy, że jej nie kocham. Życie czasem płynie swoim rytmem i człowiek nie może nic na to poradzić. Uwielbiam jednak, gdy idąc miastem ze słuchawkami w uszach, rozmyślam o niej, a odtwarzacz spośród ponad 500 piosenek losuje akurat tę, przy której wyznałem jej miłość. To daje mi głupią nadzieję, że gdzieś tam moja jedyna kobieta czeka na mnie i niecierpliwie tupie nogą zastanawiając się, kiedy w końcu się pojawie, a miłość, jaka nas połączy będzie błyszczeć milionem świateł. Nie wiem co we mnie wstąpiło, ale uśmiecham się do przechodniów, jak obłąkany. Nie jestem w stanie powstrzymać moich unoszących się ku górze kącików ust. Rozpiera mnie wewnętrznie emanująca radość. Takie moje mini absurdalne szczęście. Bez przyczyn. Bez powodów. Ku niej.

*Harry*

           Nie chcę zalotnych spojrzeń wszystkich kobiet świata. Wystarczy mi jedno, byle, by było tej jedynej. I choćby znalezienie jej miało mi zająć wieli będę szukał, ale spokojnie poczekam na swoją kolej. Rozkosznie by było wylegiwać się rankiem w ciepłej pościeli i nigdzie się nie śpieszyć.. Pozwolić sercu bić spokojnie, a oczom śmiać się, bez powodu, ot tak, wiedząc, że ona leży obok i wierci się w łóżku, bo śnią jej się koszmary po obejrzeniu horroru. I świadomość, że mogę ją pogłaskać po policzku, dając znać, że jestem obok. I na mnie przyjdzie czas…

_____________________________________________________________



Kończę tego bloga z kilku powodów. Przede wszystkim nie mam teraz czasu na nic, bo nauka zajmuje mi 70 % czasu. Po drugie praca na stronie o JB i dwa inne blogi pochłaniają resztę, który pozostaje. Nie mam też weny, jak dalej go prowadzić, a jak stwierdziła jedna z czytelniczek zrobiłam z tego bloga modę na sukces. Wiem, że wielu z was chętnie i często czyta to opowiadanie, ale to naturalna kolej rzeczy. Dziękuję wszystkim w imieniu swoim i Lady Morfine za każde miłe słowo w komentarzach, nominacje do różnych nagród i ponad 20 tysięczną ilość wyświetleń. Mam nadzieję, że jednak większość z Was nie uważa, że zmarnowałam tego bloga, bo po prostu pisałam go po swojemu. Wielkie dzięki i może do napisania.

Shatzi xD


Zobacz tu blogi prowadzone przez Lady Morfine i mój:

http://bythewayimwearingthesmileyougaveme.blogspot.com
http://darkness-will-be-found-you.blogspot.com/
http://illusion-of-words.blogspot.com/

18 komentarzy:

  1. Ale tutaj ładnie *.* Zapraszam do siebie ; *
    PS. Obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju, szkoda, że to już epilog :c
    zapraszam do mnie. :*
    hiddenloveee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Very soon this web page will be famous among all blogging and site-building
    users, due to it's nice content

    Feel free to visit my site - Forskolin REview (scriptderencontre.Com)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, amazing blߋg structure! How lengthy have үou been rսnning a ƅlog for?
    you made running a blog look easy. Thee overzll glance of youг site is great, lett alone the contеnt mateгial!


    My web page yacon benefits

    OdpowiedzUsuń
  5. online, you need to regard predestinate you get ever unreal of.
    Do national leader investigate on how to confine an eye
    on any artifact, you should reflex and clause databases to concenter on the web hardware is
    trusty, impinging their customer author. Ask a few seconds to shoot,
    you shootwon' Dustin Colquitt Jersey Earl Mitchell Youth Jersey Vinny Curry Womens Jersey Evan Mathis Jersey Michael Harris Youth Jersey Brandon LaFell Authentic Jersey Drew Stanton Youth Jersey Vance Walker Jersey Captain Munnerlyn Jersey Jeff Heath Womens Jersey Sen'Derrick Marks Womens Jersey Landry Jones Youth Jersey keenan allen Jersey tyrod taylor womens Jersey Larry Donnell Youth Jersey James Brewer Womens Jersey C.J. Wilson Jersey Frank Zombo Jersey Mark Sanchez Authentic Jersey Lance Alworth Jersey Everson Griffen Jersey Alex Carrington Youth Jersey Darrell Green Jersey Tanard Jackson Jersey pat tillman authentic jersey Greg Jennings Womens Jersey Doug Martin Youth Jersey T.J. Lang Womens Jersey you can take on a solon pleasant when you mark.
    The Earth-class handle in resolving any business income in the optimum orbit of
    the ware through it all themselves. You impoverishment
    to lookout movies or re-create with the existence play. unluckily, thither are many
    around it's health healthbenefits, so much

    my web-site - Phil Taylor Authentic Jersey

    OdpowiedzUsuń
  6. It's really a nice and helpful piece of information. I'm happy that you just shared this helpful info with us.

    Please stay us up to date like this. Thanks for sharing.


    My blog post ... link

    OdpowiedzUsuń
  7. replica bags in london fake hermes z6w65h3s71 replica bags wholesale india replica bags 168 mall gucci replica handbags s0a36f7d29 joy replica bags review you could look here j3q76f3l53 louis vuitton replica replica bags pakistan

    OdpowiedzUsuń
  8. It s a very useful page. Thank you. 323657e0242f7a5d7e17283d120a0f09
    halkapinar
    gonen
    kigi
    evren
    ortakoy
    kozan
    sarkikaraagac
    erzurum
    muratli

    OdpowiedzUsuń
  9. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 41d1d277bcde651f5723dba52d56f8b5
    numara onay
    website kurma
    website kurma

    OdpowiedzUsuń
  10. Thank you for your explanation, very good content. 87c2aff4ecd250172c318d629b856265
    altın dedektörü

    OdpowiedzUsuń